سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حاجي اباد

حوزه/امام جمعه حاجی آباد بر لزوم مبارزه با حقوق های نجومی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه هرمزگان، حجت الاسلام ابراهیم شریفی، در خطبه های نماز جمعه این هفته حاحی آباد ضمن تبریک پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، اظهارداشت: اخیرا اقدامات زشتی از سوی مقامات ایالات متحده آمریکا دیده شده است که نشان از مستأصل شدن آنها در برابر شکوه جمهوری اسلامی ایران است؛ اینکه چند شهروند ایرانی را تحریم کنند و بگویند در انتخابات آمریکا دست داشته اند، رفتاری سخیفانه و ذلیلانه است و به تنهایی اعتراف به قدرت ایران اسلامی است.

وی افزدد: صدور بیانیه مشترک با سه کشور اروپایی و برخی کشورهای عربی نیز بیانگر ناتوانی آن ها در برابر جمهوری اسلامی ایران است و تلاش آن‌ها فقط برای مطرح کردن نام خود است.

حجت الاسلام شریفی بیان کرد: غرب برای ادامه مسیر خود چاره ای جز سازش با ایران اسلامی و رفع تحریم های ظالمانه ندارد و باید قبول کنند در بحث اعمال فشار حداکثری به وسیله تحریم ها دچار اشتباهات محاسباتی شده اند.

خطیب جمعه حاجی آباد در ادامه با اشاره به حقوق های نجومی و نجومی بگیران، گفت: حقوق های نجومی موجب می شود ریشه بی اعتمادی مردم به نظام اسلامی عمیق تر شود.

امام جمعه حاجی آباد، رفتار مردم معترض در بحث آب را هوشمندانه تلقی کرد و از اینکه اجازه سوء استفاده دشمنان و به آشوب کشاندن مطالبات را ندادند ابراز تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha